فروشگاه اینترنتی بهبود به دنبال ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات است و همواره توصیه ما بر این است که قبل از خرید کالاها با شرایط خاص با فروشگاه تماس حاصل نمائید.

در صورتی که کاربر پس از دریافت بسته از سفارش خود پشیمان گردد هزینه ی ارسال و مرجوعی بر عهده مشتری نیز می باشد.

محصولاتی که شامل گارانتی اصالت فیزیکی هستند تنها در 3 روز پس از تحویل امکان بررسی و مرجوعی آن ها وجود دارد و پس از آن به هردلیلی امکان بازگشت به فروشگاه امکانپذیر نمی باشد.

محصولاتی که مرجوع می شوند ابتدا از سوی کارشناسان بررسی خواهند شد و در صورت خرابی محصول هزینه های مشتری با هماهنگی در اولین روز کاری به حساب ایشان بازگشت داده خواهد شد.